zondag 30 november 2014

Wrap poncho....

Dat Pinterest voor mij een gevaarlijk medium is, daar ben ik al een tijdje achter. Soms raak je de tijd kwijt als je op Pinterest zit met zoeken en pinnen, maar daarmee ben je nog niet klaar. Omdat ik alles leuk vind en ook allerlei technieken wil uitproberen, wil ik ook alles 'ooit' maken (daar komen dus die vele projecten van die nog afgemaakt moeten worden).
Voor mijn moeder had ik ooit een crèmekleurige Duitse Sint-Jacobsschelpen omslagdoek gemaakt. Deze omslagdoek wordt veel gebruikt en mijn moeder liet terloops weten dat ze een zwarte ook wel heel erg mooi zou vinden. Tja.... ik had al een keer een Duitse schelp gemaakt, dus voor mij was de lol er al af, maar.... op Pinterest vond ik deze wrap poncho.



Gemaakt met softfun van Scheepjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten